första gången

Okej det här är första gången som jag gör något sånt här, men jag
har faktiskt tänkt göra ett inlägg om en tävling som jag är med i :)
Dani har en tävling som man kan vinna löshår från Beautynet.se
till värde av 799 kronor. Och jag skulle så gärna vilja vinna! :) Har
använt löshår mycket förrut, men nu när jag har lockigt hår måste
jag locka igenom allt löshår för att det ska kunna passa, och det tar
otroligt lång tid. Så slutligen vill jag bara säga att jag VERKLIGEN
vill vinna den här tävlingen ;) Om ni vill vara med, så gå in på danis
blogg och följ instruktionerna! Och så får ni hålla tummen för mig ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

jag håller tummarna för dig om och om igen.puss

2011-01-08 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0