filmer

Eftersom jag bara varit inne så har jag hunnit se massor med filmer. Har haft ett sånt sug
efter typiska tjejfilmer, dock så har man ju sett dom flesta som är riktigt bra. Men här får
ni lite tips och "recensioner" om några filmer, perfekt tidsfördriv nu under lovet  :D

Beauty and the briefcase:
En ny film som mamma faktiskt tittade på på tvn. Den var faktiskt riktigt bra, dock
 så förstår man vad som ska hända. Men det kommer lite överraskningar då och då.
Skulle kanske ge den 3,5 av 5.

Blue crush:
Börjar ganska dåligt och blir inte så jätte mycket bättre. Har man ingen annan film
att se så fungerar den ju, men det känns som det inte riktigt händer något speciellt.
Skulle nog ge den 2 av 5.

Eragon:
Lite smålik draktränaren, fast inte animerad. Den är inte riktigt lika bra heller.
Men killen som är med är sjukt snygg så därför ville man bara se mer, haha ;)
Den får 3 av 5.

My best friends girl:
Den här filmen var riktigt bra! Den var rolig och en typisk "johanna" film.
Riktigt bra skådespelare och en film som man bara vill se mer utav, den blev aldrig
dålig eller tråkig utan flöt på riktigt bra.
Den får 4,5 av 5

She's the man:
Den var helt okej, tycker inte riktigt om hon som skådespelare. Känns ganska tillgjort,
men där har dom ju gjort bra att Channing Tatum (var tvungen att googla namnet haha)
är med. Ne men den var som sagt helt okej.
Får nog 3 av 5 tror jag.

The bounty hunter:
Den var riktigt rolig och bra, också en typisk "johanna" film. Med både humor och
romantik utan att bli tråkig, som många sånna filmer kan bli.
Den får nog 4 av 5.


Och som avslut på det här så har jag märkt en sak, jag är värdelös på att
skriva om filmer. Tror att jag överlåter det till cassandra istället, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0