januari-april 2010

Okej, jag får väl också lägga upp lite bilder från året som gått. Har dock
inte riktigt så mycket bilder från början av 2010 men det får duga ;)
Januari:
2009 avslutades med sällskap av linnea och sedan spenderade jag mycket tid i
lycksele. Det var även då som josefine och victor skaffade underbara melvin!







Februari:
Det hände inte så mycket i februari faktiskt. Men vi hade världens
 knytkalas med klassen, och det var mycket fika, kan jag lova ;)
Och så firade vi ju faktiskt emma och moa också som båda fyllde 17 år.




Mars:
Då var det underbaraste MOA som gällde ;) Umgicks riktigt mycket med
henne under denna period. Gjorde även ljusa slingor för första gången ;)






April:
Spenderades mest i umeå faktiskt, och i slutet så färgade mörka slingor och satt
in mitt älskade löshår. Man ser att jag diggar långt och lockigt hår under den här
perioden. Påsken firades med älskade elin, lite skoterkörning och god mat :) 
Firade också josefine och diana som båda fyllde 19 år.  








Kommentarer
Postat av: diana

haha vilken bild!

ser inte ens ut som jag ;P

men du va fin som alltid :)

2011-01-06 @ 18:14:33
Postat av: moa

hahahha sista på dig och mig, så fruktansvärt ful bild.. kom ihåg att vi tog den med josefines mobilkamera :P

2011-01-06 @ 19:46:51
URL: http://moafelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0