2010 maj - augusti

Maj:
Solen började komma fram och gud vad jag var lycklig, maj var en riktigt
 bra månad. Umgicks mycket med kompisar, och elin fyllde även 19 år :)







Juni:
Ja då kom min månad och det var skönt med sommarlov och ledighet :)
Och så gick mina två små änglar balen och tog även studenten! :D









Juli:
Min älskade madelene tog körkort! Annars var det en ganska tråkig månad,
vi åkte till åselemarknaden , lite bio och häng med moa och lite annat nytt
folk som jag lärde känna i somras :) Höjdpunkten var isas tripp till lycksele!










Augusti:
Wiiiie, det enda jag kan säga ifrån augusti är att jag äntligen fick sluta
jobba och åkte utomlands i 2 veckor! Det är nog årets höjdpunkt :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0