16. Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Den här punkten var väldigt svår, för man vill ju såklart ha kvar alla sina nära vänner.
Några som jag vet att jag aldrig kommer att tappa är elin och madelene, vi har varit
vänner så länge och varit med om sååå mycket tillsammans så jag är säker på att vi
alltid kommer finnas där för varandra :) Så därför är det moa som jag inte vill eller
ska släppa taget om. Det är så lätt att man glider isär efter skolan, någon flyttar &
någon stannar. Men jag skulle aldrig släppa taget om en så bra vän som dig! ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: moa

men åh tack älskade du, du är min bästa! Ska aldrig släppa taget om dig heller <3

2011-04-17 @ 22:14:53
URL: http://moafelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0