DÅLIG DAG

Hallå! Jag har en riktigt dålig dag idag. Imorse så var jag jätte sen när jag skulle möta moa och just när jag skulle gå utanför dörren så stöter jag såklart till lampan som står i hallen så den rasar och går i tusen bitar. Sedan hade vi engelskaprov på skolan och jag fattade ingenting. Efter det så drog jag och moa till stan för jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kortet, men det var självklart hemma. Och då ringer theresia på telefonen och frågar vart jag är, då hade vi "programråd" på skolan som jag glömt bort, så jag fick cykla snabbt som satan tillbaka till skolan. När jag kommer hem så börjar jag direkt sopa upp glaset från golvet och sedan när jag ska skruva loss den lilla biten som finns kvar av glödlampan så får jag världens stöt! Tror att jag är förlamad i handen nu. Nu hoppas jag att denna dag blir lite bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0