CLEAN

Hallå :) Idag så storstädade jag och emelie här hemma. I hopp om att hitta överföringskabeln till kameran, men ingen framgång där. Jag hoppas verkligen att den är i lycksele för annars har jag ingen aning om vart den är. Så därför kommer det aldrig några nya bilder nu, för jag kan inte föra över dom från kameran :(

Den här bilden är från i somras när jag och elin var i storuman på storumandagarna.
Det måste vara den fulaste bilden som finns på mig.
(Observera spegelbilden, hahahahhaha).

Kommentarer
Postat av: MandyPandy

yoo, ;D

vilken kamera har du? har en HEL FRÖS med sladdar till olika kameror hemma :]

2010-02-23 @ 00:15:41
Postat av: Johanna

sv: Åh har du? :D hm, det är typ en vanlig, alltså det här är en olympus, men vi hade en canon tidigare och den kabeln funkade också :)

2010-02-23 @ 18:05:28
URL: http://xjox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0