v.i.p

Hej! Ja idag så hade jag min första praktik dag på vip :) På lunchen gick jag förbi finnbacksskolan och ville träffa monica och mats. Tyvär så träffade jag bara monica :( men ska dit någon mer dag så jag kanske får träffa mats också :) saknar dom så otroligt mycket! Om jag ska sammanfatta vad jag har gjort idag så har jag stått, stått och stått. Jag har stått upp hela dagen, utom typ 2 minuter när jag var på toa. Tog med min docka så jag har övat lite flätor och så i ungefär en timme, men annars har jag bara kollat på. Det känns som den här dagen har varit hur lång som helst. Men det blir säkert roligare och roligare när jag vågar ta för mig lite mer :) Ikväll ska jag nog bara vara hemma, mina fötter är död så jag orkar inte röra på mig, haha!

Bilden är från i somras när jag var i Åsele :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0