Orientering

Åh nu är jag helt slut! Vi har orienterat runt I-20 idag. Det gick faktiskt riktigt bra tycker jag, med tanke på att jag är förskyld. Jag och Evelina orienterade tillsammans och tog 20 kontroller på 59 minuter, haha :) Har just packat klart det jag ska ha med till Lycksele också. Och jag har 2 stora fulla väskor med mig. Men jag ska ju vara där lite mer än 2 veckor så.. Åker väl kring sju för då slutar Joacim, så kan jag åka med han istället för att behöva betala bussen :) Det känns så skönt att få komma hem. Jag saknar mina kompisar, familj och hundarna. Fast på ett sätt känns det tråkigt att vara borta från Umeå så länge. Har vant mig så mycket vid att bara kunna gå ner på stan och kolla omkring, och att vara helt anonym.




haha, nu fungerade det att ladda upp bilden som jag hade ritat på emelie :)
Ganska fin eller hur?

Kommentarer
Postat av: mamma

känns skönt att du är hemma i två veckor.puss.riktigt snygg bild på emelie

2009-09-19 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0