Hv1a

Nu har jag kommit hem från skolan, hunnit äta bullar och just nu sitter jag hur skönt som helst i soffan :) Pratade just med Emelie(som jag bor med), och hon är på väg till Lycksele. Jaha, då var man själv i lägenheten igen. Känns nästan som att det bara är jag som bor här.

Och till den här bilden vill jag bara säga att vi har världens bästa klass!
Jag tycker att vi har kommit varandra otroligt nära på bara några veckor(och jag har till och med varit borta lite mer än en vecka från skolan).

Övre raden: Malin, Jessica, Amanda G, Annie, Amanda Ö, Isa,
                  Alexandra, Cassandra, Johanna R, Lisa
Undre raden: Evelina, Jag, Linnea L, Moa, My, Linnea O

Kommentarer
Postat av: Emma :)

brunhårig johanna? vadå snygggt! :P

2009-09-15 @ 16:42:23
Postat av: mamma

kul att du skaffat dig en blogg så att jag kan läsa vad som händer. du vet ju att jag ville det.puss

2009-09-15 @ 18:39:52
Postat av: mamma

jag glömde att att säga lycka till med designen.puss

2009-09-15 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0