-,´-

Åh vad jag är irriterad! Jag var hos tandläkaren idag, och förra gången jag var där fick jag gummiband till tandställningen för att det skulle dra till mitt överbett. Då sa dom att om jag var noga med att använda dom så kanske jag skulle få ta bort den. Och jag vill ju ha bort den så fort som möjligt så jag har haft dom där gummibanden hela tiden, varit jätte noga och allt. Och när jag kom dit idag så har jag fått underbett istället. Jag har alltså använt gummibanden alldeles för bra. Bara för det så får jag vänta.. Det är så typiskt, riktigt min tur. Det är nästan så ironiskt så att jag kan skratta åt det. Men målet är ju ändå att jag ska få ta bort den innan nyår så vi får väl hålla tummarna för det nu istället :)


Kommentarer
Postat av: mamma

ja man kan säga att du har inte turen med dig.men jag håller tummarna att innan nyår så är den borta.och då är dina tänder raka och fina.puss

2009-09-17 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0