skolarbete :)

Hejsan! Nu sitter jag här i köket och håller på att skriva om permission. Vi har redovisning på fredag så det är nog läge att göra det. Men det är inte så svårt egentligen. Jag jobbar tillsammans med Linnea och hade tur att hon gick med på att jag tog permission, för permittering(som hon fick) är mycket mer omfattande.
Ja och tidigare idag var jag ju som sagt hos Moa och bakade, det blev riktigt gott faktiskt :) Så jag tog hem 6 stycken muffins och ska nog ta någon nu medans jag kämpar så hårt med skolarbetet, haha. Och jag måste bara säga att Moas mamma är så himla fin! Hon ser ut som max 35 år. Fast min mamma är också jätte fin och ser inte heller så himla gammal ut :)

Haha, kanske inte den bästa bilden :p men jag hade ingen annan bild
på mamma på den här datorn.

Kommentarer
Postat av: kakmonstret

haha johannagumman då! min moder blev väldigt glad över den där meningen om henne ;) dessutom så är du och din mamma dööööölika varandra!!!!

2009-10-15 @ 17:19:26
URL: http://moq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0