lite att göra

Nu har jag lite att göra så jag har kollat runt på skor, igen. Och jag har hittat ett par som är skit billiga! 229 kronor, och så är dom från nelly så då får jag ju 10% rabatt, och nu till den 1/11 är det ju fri frakt så det blir typ 205 kronor. Helt perfekt prisklass! :D Fast då är det ju några andra skor från nelly som skulle passa mer nu mot höst/vintern men dom ligger kring 349-499 kronor så det blir ju lite mer. Men det kanske är mer värt att lägga ut lite mer pengar och då är skorna lite mer anpassad till det kalla vädret som kommer att komma? :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, dagens i-lands problem ;) Du får visa mig sen!

2009-10-25 @ 23:45:47
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0