home?

Hej! :) Nu är jag hemma, eller hemma och hemma. Jag är i Umeå i lägenheten i alla fall :) Gud vad skönt det var att komma igenom dörren. Både för att jag saknat lägenheten men också för att jag hade så himla tung väska! Och ändå har jag bara packat ner det jag behöver tills imorgon, för sedan imorgon kommer Joacim med resten av grejerna.
Nu har jag i alla fall just stoppat in en pizza i ugnen, är hur hungrig som helst så det ska bli gott att äta :) Asså jag höll på att dö på bussen. Det var en tjej som satt och sög på tutte, kastade godis, pratade med sig själv, gick runt och satt sig hos folk i bussen och mer.. Och hon var typ 25-30 år? hahaha :) Jag vet inte riktigt om hon är så, men jag som sett så mycket på tv tyckte att det kändes mycket som att hon bara spelade för att se hur folk reagerar. Men man vet ju aldrig :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0