happy ;)

Hallå :) Jag är så glad för tillfället. Vi fick veta resultatet på B-delen, och jag fick alla rätt :D Så jag hade alla rätt på både A och B-delen, känns jätte skönt :D
Och nu är det då bestämt att vi ska ha klassfest på lördag, och vara hemma hos cassandra :) Och så hörde vi runt och amanda har twister så hon ska ta med det, helt perfekt!
Efter skolan så ska jag och moa hem till moa och baka, vi funderar på kladdkaksmuffins med grädde och hallon eller något liknande :) Ne nu har vi datakunskap och jag ska faktiskt försöka läsa lite på det vi ska kunna.

Kommentarer
Postat av: mamma

kul att det gick bra för dig på provet.puss

2009-10-14 @ 15:25:07
Postat av: mamma

va kul att det gick så bra på provet för dig.puss

2009-10-14 @ 15:30:20
Postat av: Josefine

Med ditt mjöl eller? :P

2009-10-14 @ 21:15:35
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0