hahaha

Godmorgon :) eller god dag kanske man ska säga. Nu sitter jag här och skrattar för mig själv. I onsdags träffade jag andreas som gick i min förra klass på ica. Han var typ där med en massa klasskompisar tror jag. Sedan skrev han till mig att viktor kände typ igen mig. Och så frågade jag vilken viktor, då hette han tydligen marcusson. Så jag kollade på hans apberget och så visar det sig att det är en kille som jag skrek på som satan i åsele. Han kör nämligen cross, och på lördagen i åsele var det ju någon cross tävling på trillen. Då stod jag, elsa och mimmie och kollade på det. Jag var på världens hejar humör så jag stod och skrek som en galning och hejade på honom. Haha! Fast jag träffade honom aldrig så jag fattar inte riktigt hur han kände igen mig, men men.. Haha, det är nog bara jag som ser det roliga i det hela för jag ser framför mig hur jag står där som en tok och skriker :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0