2010 september - december

September:
Kom tillbaka från turkiet och det vart riktigt jobbigt i skolan. Hängde inte riktigt med efter
 det jag missat och allt var pest och pina. Men på helgerna så hade jag det riktigt roligt
 tillsammans med mina vänner! :D Och så blekte jag slingor, på mitt redan solblekta hår.





Oktober:
Hade über kul med jenny på lyckseles marknad ;) Sedan så tog jag min första
riktiga kund på skolan. Hade en mysig spel och godis kväll med underbara vänner.
Och var även och assisterade på en av wellas visningar, vilket var otroligt lärorikt.
Gjorde även frisyrer till fashion week, så det var mycket hår under oktober månad.










November:
Det var då som jag bestämde mig, och gjorde det; permanentade håret! :)
Då insåg jag också att jag hade sån tur att ha josefine i umeå, eftersom vi
flyttade ifrån lägenheten :) Hade även en liten flyttfest, då jag mosade cassi!




December:
Josefine och victor skaffade underbara mini (okej, det gjorde dom i slutet av
november, men skit samma). Fixade jennys hår, och även fotade och stylade
för vårat projekt: look alikes. Umgicks väldigt mycket med mina underbara vänner.
Sedan så firade vi såklart jul, där jag fick fina presenter, som ni ännu inte fått sett.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0