I´m back!

Nu ska jag äntligen börja uppdatera här på bloggen ;) Jag har varit väldigt lat nu
i sommar och bara njutit av allt som jag gjort istället. Och jag lovar att jag hunnit
med mycket!

- en utlandsresa med mina underbara vänner.
- en festival och inte vilken som helst utan p&l med 3 toppentjejer.
- tagit körkortet + en sväng till kattisavan, haha.
- varit på husvagnssemester med älskade elin.
- överlevt motorveckan (knappt).
- jobbat med min mor i två veckor.
- varit på dop där världens bästa pojke döptes.
- umgåtts med otroliga personer under hela sommaren!
- och det viktigaste av allt, jag har blivit kär och inte i skor
  den här gången utan i en kille, japp hör och häpna! ;) ♥

+ att jag hunnit med en massa annat skoj, måste nog säga att den här
   sommaren har varit riktigt bra ;)







Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas att ditt sista år på dragonskolan också blir bra.men jag vet att du haft en bra sommar.puss

2011-08-22 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0