only you

Hade en härlig konversation med mamma tidigare idag.

Jag:        Alltså, ja, jag vill ju tatuera mig på fingret, och victor ska ju till thompa
               till veckan så då skulle det ju vara perfekt om jag kunde hänga på.
Mamma: Men Johanna är det så smart att tatuera sig på fingret, speciellt du som
               ska jobba som frisör?
Jag:        Men det kommer ju inte synas så jätte mycket, bara skymta lite sådär.
Mamma: Men jag förstår inte varför du vill tatuera in Fuck It på fingret?


hahahahahahahahahahaha!
Söta lilla mamma trodde att jag ville tatuera in den texten eftersom jag
lagt upp den på min blogg, men det var ju bara ett litet exempel på hur
tatueringen kommer att se ut ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte tatuera där men det är inte lönt. Huden är väldigt speciell där och den kommer att försvinna

2011-02-19 @ 20:16:19
Postat av: Johanna

sv: Jo nog vet jag är huden är annorlunda, och att man nöter så mycket på händerna. Men det gäller ju att underhålla tatueringen till och från :) Den försvinner ju inte, utan bleks ju bara.

2011-02-20 @ 00:05:14
URL: http://xjox.blogg.se/
Postat av: Pallan

Min "Shhh..." på pekfingret bleknade efter bara nån månad, nu är h:en nästan helg utsuddade (snart ett år sen). För mig gjorde det sjukt jvla ont så jag vill knappt gå tillbaka och fylla i ;/

2011-02-22 @ 12:43:03
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0