sorry

Jag vet att jag skulle ha lagt ut lite bilder på julklapparna igår, men min kamera har gått
sönder och då tog jag kort med josefines istället, men ne då är hennes överföringskabel
borta. Men för över dom direkt när jag har möjlighet! Igår var jag som sagt ute på stan
och där hittade jag mycket bra grejer. Köpte tre mysiga tröjor, ett par skor, en ring, ett
halsband och strumpbyxor och allt gick på cirka 750 kronor, det kallar jag ett bra kap! :)
Bilder på det får ni också se sen.

Medans bjuder jag på ett bild från förra vintern,  ungefär just då jag tagit bort
tandställningen,man ser att jag vill visa tänderna på alla bilder i alla fall ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0