student!

Hallå där! Nu jag har kommit hem från praktiken. Dagen har varit mycket roligare än dom andra för jag fick färga Josefins utväxt. Det blev riktigt bra faktiskt :) Och så testade vi ett nytt silver schampoo och det blev lite rosa-aktigt istället för lila. Riktigt snyggt faktiskt, skulle jag varit blond skulle jag också använt det :) Är väldigt less på alla som har lila/grått hår, som man får utav de flesta. När jag kom hem så kom mamma fram och sa att jag hade fått ett brev. Det var från csn, har fått mitt student kort. Om man kollar på sidan är det riktigt bra erbjudanden faktiskt! Man får 10% rabatt på nelly, det är ju skit bra :) Även om man letar dator eller telefon tror jag man kan göra riktiga kap med hjälp av kortet. Ne, nu kurrar min mage så nu ska jag gå och äta någon mat :) bye


                                                       

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad är det för schampo? :)

2009-09-24 @ 20:45:30
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0