stieg larsson

Jag, mamma och pappa kom nyss hem från bion :) vi har sett flickan som lekte med elden. Den var otoligt bra tycker jag! Och jag som älskar att veta vad som ska hända i filmer tycker att det är hur skönt som helst att jag har läst böckerna. Tycker att dom har tagit med det viktigaste även i den här filmen, riktigt bra jobb har dom gjort :) Och det är även skönt att ha läst böckerna för då vet man lite mer detaljer om filmen som man bara förstår om man läst dom. Tycker bara att det är så synd att stieg larsson själv inte får vara med om denna super succé. Men ett riktigt bra jobb har har gjort med böckerna :) Nu ska jag nog lägga mig, är helt död i kroppen och ögonen vill verkligen sova känner jag. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0