-,´yes!

hello! Nu har jag kommit hem från praktiken. Idag så fick jag packa upp lite nya varor, fixa och trixa med dockan och kolla på när dom klippte kunder. Men imorgon så ska jag faktiskt få färga Josefins utväxt :) Hon är också där på praktik och går 3:e året frisör i Lycksele. Så jag har något riktigt stort att se fram emot, haha :) Ont i fötterna har jag, men det är bara att vänja sig. Man ska ju ändå stå nu mer än 3 år i rad så..
På fredag ska jag tatuera mig, ska skugga den jag har :) Det kommer nog bli riktigt bra, lite mer liv i den! Men det var då verkligen bra att han kunde så snabbt, för han är väldigt fullbokad nu. Men eftersom han diggar min pappa så kanske vi fick för tur :) haha. Nu håller jag på att hungra ihjäl så jag ska gå och stressa mamma så att hon lagar mat fortare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0