-,´jo

Nu har jag då klippt klart Emelie, vart faktiskt ganska bra. Om jag får säga det själv så blev det MYCKET bättre än förra gången, då hade jag ingen aning om hur man klippte så.. Vi tog en liten paus efter typ halva håret och så på idol. Har längtat efter att se från Umeå, där såg man två kända ansikten. Rabih och Erika. Nu sitter jag och äter glass och ska se ett avsnitt av royal pains. Tycker faktiskt att den serien är ganska bra, inte favoriten men helt okej faktiskt. Och på tal om serier så kom gossip girl säsong 3 första avsnittet ut igår, så det satt jag och såg igår. Gossip girl är nog den bästa serien som jag sett. Tycker att Blake Lively är hur fin som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0