-,´:D

Hej! Kom hem från Elin för ett tag sen. Det var faktiskt otroligt skönt att cykla hem, trodde att det skulle vara kallt och jobbigt, men inte alls :) Ikväll så for jag och elin först på ica och köpte godis och cola. Sedan sprang vi hem till elin för att hinna se topmodel. Älskar det programmet! Klart att det är lite töntigt och överdrivet ibland, men har följt det ända sedan början så det har blivit lite som en vana. Sedan såg vi såklart ensam mamma söker :) Och efter det så skulle vi se en film men det gick inte alls bra, eftersom dvdn inte tog brända skivor. Så vi gick och satte oss vid datorn och kikade på kläder. Men det är så hemskt när man kollar runt för jag älskar skor så jag blir så deprimerad när jag inte har råd att köpa alla skor som jag vill ha :( Men sånt får man leva med, då blir man ju bara extra glad när man väl har råd :) Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig så jag är pigg och glad imorgon när jag ska på vip. Är faktiskt lite nervös över det, för det känns som att jag bara kommer vara ivägen. Men det kommer nog gå bra :) godnatt


Förlåt elin jag vet att du hatar den här bilden ;)


Kommentarer
Postat av: elin

dee kandu skriva upp att jag gör johanna :P

2009-09-21 @ 18:14:13
URL: http://eliiinfrohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0