-,´ :D

Hej! Idag har praktiken varit riktigt rolig :) Jag fick hjälpa till när Emma gjorde folieslingor på en kund, det gick riktigt bra faktiskt. Jag har även övat på permanentrullning, och det börjar bli bättre märker jag. Jag har övat ett tag på indelningen, eftersom det brukar ta ett tag för mig att göra den så är det bra att lära sig den i första hand. Men jag börjar få lie mer kläm på det. Jag var även telefon ansvarig idag :D Man känner sig så proffsig när man står och bläddrar i blocket och pratar med kunderna. Men det är så tråkigt att det är så fullbokat så att ingen får den tid som dom verkligen vill ha. Sedan har jag även hunnit intervjua Emma om en massa arbetsmiljö frågor :) Nu ska jag, mamma och papap se Johan Falk och sedan är det idol som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0