-,´

Hej! Jag har just varit och handlat med mamma och pappa. Det blir kebab och pommesfrites till middag :D och när vi skulle gå in på pizzerian och köpa sås så lät vi precis som små barn när vi tjaffsade. Eftersom jag ville ha kebabsås, mamma ville ha vitlökssås och pappa bearnaisesås, och ingen ville gå in och köpa alla 3 eftersom vi tyckte att det skulle bli pinsamt, haha! Men tillslut blev det jag som fick gå in ändå. Ni skulle ha hört pappas argument, det var ungeför såhär:
- Men eftersom jag är tjock är det ju mest pinsamt för mig, för då tänker dom ju "åh den där tjockisen ska ha alla tre såser". hahaha!
Annars idag har jag varit ute och övningskört och det gick riktigt bra faktiskt, men jag fick mitt första motorstopp :( Jag som har skrytit om att jag aldrig fått motorstopp när jag övningskört, men men.. man kan ju inte alltid vara bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0