surprise ;)

Idag på praktiken har det varit mindre roligt. Det kom en kille som informerade om hur deras nya kassa-system fungerade osv. Tog ca 2,5 timmar för att lyssna på vad han sa. Så medans dom pratade gick jag fram och tillbaka, tvättade, stod med dockan och stylade håret. Testade att göra en fläta med 5 toffsar eller vad man nu än säger. Det gick faktiskt ganska bra :) Lite komplicerat i början bara. Men eftermiddagen var riktigt rolig i alla fall! Och nu är jag jätte glad för det kom en väntad sak från posten :)





Och skorna passade perfekt! Åh vad jag är glad :D
Och nästa helg ska jag köpa ett par till skor, som är huuuuuur snygg som helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0