shower

Hallå där! Nu har jag sett ett avsnitt av royal pains och fikat. Drömtårtan blev riktigt god faktiskt :) När jag duschade så trodde jag allvarligt att jag skulle få brännskador. Våran dusch är så konstig. Då var det ganska kallt när jag skulle duscha och sedan skulle jag ändra till lite varmare och då blev vattnet kokhett, så det kändes som att jag brände sönder hela huden. Jag är lite röd och öm, hoppas att det går bort till imorgon. Annars så ska jag se till att ringa vaktmästaren och säga att det är livsfarligt att duscha ;p
Men nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova, har längtat efter det hela dagen :) Och så börjar vi inte förrän 10 imorgon så jag kommer att få sova ut riktigt ordentligt :D


Kommentarer
Postat av: mamma

ring vaktmästaren direkt och be att han fixar den nu idag.puss

2009-10-14 @ 08:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0