over

Nu är praktiken slut, känns lite surt faktiskt. Fast samtidigt längtar jag efter umeå så det ska bli skönt att få komma dit :) Jag bakade en kladdkaka med after eight igår som jag bjöd Emma och Jessica på (eller rättare sagt bakade mamma). Den uppskattades väldigt mycket. Idag har jag gått en massa ärenden, fixat och trixat med dockan, har fått kläm på 5 flätan nu :) Sedan har jag blandat färg och lärt mig en massa om färger och sånt. Och det var så roligt när vi skulle fika, för alla var på skämt humör och jag märkte att båda dom har samma humor som jag, haha. Så vi satt och skrattade konstant i typ 10 minuter. Magmusklerna växer känner jag ;) Ikväll ska dom ha en smink kväll för några tjejer. Och då hade dom ett erbjudande med id, det var en massa läpp produkter. Så om man köpte 2 skulle det kosta 100 kronor, och dom kostar 200 kronor styck annars. Så jag köpte en läppglans och ett läppstift. Sedan fick jag också 2 hårprodukter utav dom som tack för att jag varit så hjälpsam :) Ni får se bilder sen på dom grejerna. Nu ska jag äta, och det blir grillat och kroketter, mums :D

Ps: Tack josefine för att du har försökt fixa till min design. Och du har gjort den mycket finare än vad den var förrut :) puss

 

Såhär såg jag ut imorse innan jag for till praktiken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0