monday

Hallå! Idag på dagen så gick jag och emelie på stan och kikade. Vi for även på duvan och fikade, vilket var riktigt gott :) Sedan for vi hem till emelie och där satt jag mig och sydde på emelies "kjol" som hon ska ha på halloween. Jag tror att den kommer bli riktigt frän, men emelie är inte lika övertygad, haha. Och ikväll så har jag varit med jenny :D Vi hade riktigt trevligt med spel, bakande och en massa prat. Hon berättade även att hon kanske ska flytta till stockholm, hon får välja själv hur hon vill göra. Hoppas att hon inte flyttar! För vi träffas nog sällan nu när jag flyttat. Och flyttar hon till stockholm så kommer vi ju aldrig träffas :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0