Jazz

Hallå där! Kom typ just hem från josefine och victor. Vi har spelat kort, något spel som kallas jazz. Det var riktigt roligt faktiskt :) som en massa spel, blandat i ett :) Och tidigare så monterade jag och emelie bordet som vi fått, och även rislampan. Nu ska vi bara sätta upp två lampor ovanför sängarna, men det tar vi någon annan dag. Sedan är det bara två vaser som fattas och då är nog allt i sin ordning för nu i alla fall. Josefine visade ett par skit snygga skor för mig ikväll, som jag vill ha :) Dom är från tradera, så jag ska kika ett tag om priset höjs eller inte. Men egentligen borde jag försöka somna nu, för annars kommer jag vara trött imorgon. Men nu ska jag kolla igenom skolkatalogen som jag lånat av josefine, så¨att jag kan somna med ett leende på läpparna, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0