Godmorgon!

Godmorgon allihopa! :) Var faktiskt riktigt pigg idag, så jag klev upp för ca 20 minuter sen. Nu har jag ju hur mycket tid som helst på mig :) Just nu sitter jag i alla fall och fikar, hembakade limpor och oboy :D Och samtidigt läser jag ur häftet hantverkare och skrån. Inte lika roligt, men det är ändå intressant. Tror inte att redovisningen kommer vara så himla svår faktiskt.
Och idag får vi veta matte provet, jag hoppas hoppas verkligen att det gick bra :) Har nästan lite fjärilar i magen för att jag är så nervös över hur det gick.
Sedan är jag lite förbannad på emelie, eftersom hon "tar" sovmorgon idag. Vaknade klockan åtta av mig själv och så ser jag att hon fortfarande sover. Sen så ska jag väcka henne, men hon tycker tydligen att hon förtjänar en sovmorgon. Så jag är sur för emelie vet hur mycket det betyder för mig att hon är på skolan, men hon får ju skylla sig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0