bernte ;)

Hejsan, sitter nu på datakunskapen :) Har faktiskt lärt mig en massa nyttigt idag, förvånad faktiskt :D Dagen har gått riktigt fort. Först så hade vi matte, trodde att jag skulle få veta resultatet på provet men det fick jag inte. Har kommit igång ordentligt med svenskan så det känns skönt. Men nu sitter jag bara och lyssnar på musik och kollar runt på datorn, fast jag borde egentligen läsa. Men det är nog ingen i hela klassrummet som gör det vi egentligen ska, haha. Här kommer några snygga bilder på jag och moa som isa tog idag på lunchen :) Och jag skrattade och skrattade åt moa som sa så roliga saker hela tiden. Ni skulle ha hört hennes besvikelse när dom hade bakat igår och muffinsarna inte blev så god som hon hade förväntat sig. Hahaha, sitter till och med och skrattar nu när jag tänker på det. Hon är ju allt för söt ;)


hahahahahaha!



(skulle lägga upp en bild på muffinsarna också, men isa hann aldrig skicka den..)


Kommentarer
Postat av: moa

hahaha alltså...

2009-10-12 @ 14:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0