sjukt!

Hallå :D Kände nyss att jag verkligen ville tända ljus och göra lite mysigt nu när jag har städat och gjort fint. Men då är det klart att vi inte har någon tändare! Emelie använder ju alla tändare så hon lämnar ju ingen här. Så det blev bara att pallra sig på affären. Och då frågade jag om en, men dom hade ingen vanlig tändare. Men dom hade en ljuständare, och den kostade 28 kronor! Men jag ville verkligen tända ljus så jag fick ju lov att köpa den där himla tändaren :p haha! Så nu är det då jätte mysigt här i lägenheten. Känns bara lite tråkigt att vara alldeles ensam..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du kunde ju ha kommit hit stumpan :)

2009-11-03 @ 20:56:29
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0