Madelene

Hallå :) När jag kom hem från skolan idag så var madde, elin, frida, diana, sofia och johan på besök. Madelene fyller arton imorgon så dom skulle hit och se new mooon och så :) Hon var väldigt snygg, hade någon rosa klänning, en T-shirt där det stod känn på mig eller nått. Men såklart så förstör jag alltid allting. Så jag frågade henne om hon skulle ha det där på bion, och då visste hon såklart inte om det! Så jag avslöjade hela hemligheten. Men men.. Synd att jag inte kan träffa henne imorgon och gratta henne påriktigt men det tar vi igen på fredag :D

Älskar dig :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du förstör alltid alla överaskningar :P haha

2009-11-25 @ 17:49:29
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0