konstiga sms

Haha, jag brukar aldrig göra några test eller frågor. Men kände att jag hade riktigt tråkigt och då hittade jag någon sida där det var frågor och så skulle man kolla sina sms. Bläddra tio och sedan svara, sedan bläddra tio igen osv. Det kan bli så konstiga svar, haha!

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jaha okej ;) inte jag :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Få klä av dig, pussa dig och smeka din sexiga kropp ;)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Ja då kan man göra mkt

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Haft bra ikväll?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jaså ;) vem ska du dricka med?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Haha nä kyss vill ja ha

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Men då skulle vi ha köpt cigg också :-P

8. Vad vill du höra mest av allt?
Ha du nå att dricka då? :-P

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
De bli nog bra :) då kan ni fräscha upp vänskapen ;)

10. Din romantiska replik?
Har bara folköl hemma tyvärr. För mig själv alltså! :)

Kommentarer
Postat av: mosan

HAHAHHAHAHA så jäkla klockrena!



"5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Jaså ;) vem ska du dricka med?"

2009-12-27 @ 22:32:30
URL: http://moq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0