BORING

Alltså det går inte alls bra att plugga för mig. Om jag inte är sugen på att plugga hittar jag jämt något annat att göra. Jag har till och med diskat för att jag inte vill plugga! Och förra gången jag skulle plugga så städade jag josefines garderob. Men det är ändå tur att det är 1, X, 2 frågor imorgon (hon har i alla fall sagt det, men det skulle inte förvåna mig om hon kommer med världens prov).

Har dåligt med bilder men här är en bild från höstas då jag, madelene, elin och frida var i turkiet. Dock så ser jag mest äcklad och uttråkad ut. Men jag hade svinkoppar, och utslag kring hela ansiktet så det här är egentligen en riktigt bra bild :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0